Pvp Server Minor Pedalı Programı


Knight Online Pedal Programı

Knight online pedal programı seri oto minor ve combo yapmanızı sağlar. Program bir koxp değildir o yüzden koxp kullanmaktan çekinenler dahi rahatlıkla kullanabilirler. Herhangi bir ban, tpt, dc, hapis gibi sorunla karşılaşmazsınız çünkü pedal programı birebir kopedal ile aynıdır. Bu program sayesinde kopedala yüksek ücretler ödemek zorunda kalmayacaksınız.
Kopedal Programı knight online versiyonlarından etkilenmez, tüm patchlerde çalışır.Kopedal programı tüm patchlerde çalışır çünkü macrodur.
Knight Online Pedal Programı Nasıl Kullanılır?
Oto Pot, Mana ve Minör Kullanımı

Knight online pedal programı sizin belirlediğiniz tuşlara sizin belirlediğiniz aralıklarla basar.Skill barınızda dizili olan pot mana ve minörün skill bardaki numaralarını programdan işaretleyiniz. Hangisinin ne kadar süre ile basmasını istiyorsanız (sadise cinsinden) rakamla yanındaki boşluğa yazınız. Klavyedeki boşluk tuşuna’a bastığınızda işaretlediğiniz tuşlar sizin belirlediğiniz aralıklarla basmaya başlar. Programı cz’de savaşta veya under the castel’da rahatlıkla kullanabilirsiniz…
NOT:Programın macro olması sebebiyle diğer oyuncular ve knight online’nın güvenlik programı xigncodekesinlikle sizin program kullandığınızı anlayamaz. Bu sebeble programı gönül rahatlıyla kullanabilirsiniz..
Combo Kullanımı
Programda 3 çeşit combo vardır. RR-SR-WR. Combolar için herhangi bir ayar yapmanıza gerek yoktur. Sadece hangi comboyu istiyorsanız işaretleyin.Boşluk tuşu ile istediğiniz an başlatın veya kapatın.
Öneri:Programdan minör pot ve comboyu ayarlayın. Örneğin czde birine atak yapmak isteidğinizde başlatın. Sizden en fazla 10 metre kaçabilir. Programın kullanımına alışırsanız cz’de çok fazla np kazanırsınız ve ölüp np kaybetme riskiniz çok çok azdır.
Pedal Programı İndir
Macro pedal programı işletim sistemine göre çalışmaktadır bu yüzden işletim sisteminize uygun olanı indiriniz
Pedal Programı Resimli Anlatım




32 Yorumlar

  1. net framework hatası nedır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Net framework olmadan çalışmama sorunudur

      Sil
  2. benim Pc de yüklü Net Framework ama açılmıyor _?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandıgınız serverla farklılık gösterebilir

      Sil
  3. neden virüslü dosyayı verıosun pvp bu altı ustu bazı blgılere ulassanda elıne ne geçıcek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin gibi elime ne geçiçekki ayrıca programı ben yapmıyorum kullanıp kullanmamak sana kalmıs

      Sil
  4. Link kırılmıs ta yenileme imkanınız var mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linklerde bir sorun yok tekrar deneyebilirmisiniz ?

      Sil
  5. indirmiyorda rica etsem mail atabilir misinz :) kursat_coban_07@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. ilginiz için çok tesekkür ederim mail geldi :)

    YanıtlaSil
  7. ban yıme ıhtımali nedir %?

    YanıtlaSil
  8. kardeş ben net freeworkü yükledim aynı hatayı alıdım sildim gene aynı hata alıyom güncel full wersiyon denedim gene aynı bu konuda kullanıcılara yardımcı olun

    YanıtlaSil
  9. hatanın ismi fire not found olması lazım programı açınca weriyo direk

    YanıtlaSil
  10. .net framework trafından su hada yazıyo file not found diye bi hata çıkıyo açtıgım gibi bir çok şey denedim amam hiç biri işe yaramadı bende programı sildim

    YanıtlaSil
  11. kardes indirdim kurdum nasıl gircez pedala masaüstündee yok

    YanıtlaSil
  12. pedalı rardan cıkartırken şifre söylermisin

    YanıtlaSil
  13. usko da kulanılıyormu bu .

    YanıtlaSil
  14. file not Found! hatsi aliyorum sebep

    YanıtlaSil
  15. kardeş media center olarak indiriyor media center dosyayı indirmiyor

    YanıtlaSil
  16. FİRE NOT FOUND HATASI VERIYO

    YanıtlaSil
  17. ben bu kopedali nasıl kullanıcam anlatırmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyuna girmeden önce açıp comboyu seçıp başlatman yeterli

      Sil
  18. asas combosunnu skill dizilimini nasıl tavsiye edersiniz ve gecikme süresi kac ms olmalıdır

    YanıtlaSil
  19. ben ypatım suan ama calısmıyor ? tam anlatırmısınız çözemedim ..

    YanıtlaSil
  20. Linkler Çalışmıyor neden mediafire yada google yüklemiyorsun yıllar geçsede link kırılmaz.

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski