Knight Soacs Hatalarına Çözümler

Bu konuda soacs hata çözümlerini bulabilirsiniz aldıgınız hata burada yoksa yorum aracılıyla yardım isteyebilirsiniz .

HATALAR VE ÇÖZÜMLERİ

SEÇENEK 1:
Öncelikle güvenlik duvarınızı kapatınız ve tekrar oyuna girmeyi deneyiniz.
-> Denetim masası -> Güvenlik -> Windows Güvenlik Duvarı -> Güvenlik duvarını kapatma ayarları (seçenekler vs.)

SEÇENEK 2:
Eğer virüs programı kullanıyorsanız virüs programınızı kapatıp girmeyi deneyiniz.

SEÇENEK 3:
Hile algılandı diyorsa log dosyası karşınıza geliyorsa, bilgisayarınıza "Combofix" programını yükleyerek tarama yapınız.
*Combofix programı tamamen güvenlidir ve birçok kişi tarafından kullanılmaktadır. Arama motorunu kullanarak detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz. Tamamen kolay ve kullanışlıdır.

SEÇENEK 4:
Windows 7 ve Windows 8 işletim sistemlerinde Launcher sağ tıklayınız ve "Yönetici olarak çalıştır" seçeneğini seçiniz.

SEÇENEK 5:
Launchere sağ tıklayınız. Özelliklere geliniz. Sekmelerden uyumluluk ayarlarını açınız.
-> Yönetici olarak çalıştır, yüksek DPI kullanımı ve en alttaki seçeneğin kutucuklarını işaretleyiniz.
-> Diğer kullanıcılar için seçeneğine geliniz ve aynı kutucukları burada da işaretleyiniz.

SEÇENEK 6:
Soacs not defteri geldiğinde en alt satırına gelin.
Ardından buraya "@" işareti (tırnak işaretleri olmadan) yazıp kaydedin ve not defterinden çıkın.
Bazı sorunlarda işe yaradığı tespit edilmiştir.

UYARI :
Soacs, Windows 8 için henüz güncelleme yapmadığından yukarıdaki çözümler derdinize derman olamayabilir. Olmayacaktır. Ben de aynı işletim sistemini kullanıyorum. Ne yaparsanız yapın bu hatayı alacaksınız. İyi haber şu ki; programın yazılımcıları bu konu üzerinde çalışıyorlar ve en kısa zamanda bir güncelleme çıkartacaklardır.

NOT: Windows 8 için KOACS bir güncelleme yapmıştır ve KOACS güvenlik sistemini kullanan serverlara giriş yapabilirsiniz. Soacs Windows 8 güncellemesi getirene kadar bu durum böyle devam edecektir. Koacs, ko guard vb. güvenlik programlarını kullanan sunuculara giriş yapabilirsiniz. Ayrıca soacsın getirdiği ++ güncellemesini kullanan serverlar veya özel bir anticheat kullanan serverlar için de giriş yapabilmeniz mümkündür.

18 Yorumlar

  1. id password ekranı gelmiyor sadece siyah bir ekran var fare ile herhangi bi yere tıkladığımda oyundan atıp options açıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunun Çözünürlüğünü pcnin çözünürlüğüyle aynı yapmayı deneyin

      Sil
  2. Sistem servisi ile bağlantı kurulamadı diyor kardes soacslog acılıp bunun bi cözümü var mı kafayı yedirir adama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum ya bilgisayarda virüs vardır bi ComboFix le tarat olmassa pc büyük ihtimalle 64 bittir 32 bit yaparsan girebilirsin büyük ihtimal.

      Sil
  3. kardes KnightOnline.exe windows tarafından bulunamıyor.ismi dogru yazdıgınıza emin olun diyor ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. virüs programını kapat sonra tekrar patch attır düzelir

      Sil
  4. Kardeşim giriş ekranında yapraklar hızlanıyor ve oldugu gibi kalıyor nedir çözüm yapıştır cevabı bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serverla alakalı bı sıkıntı olabilir baska swlerde dene

      Sil
  5. Launcherden sonra kapat hatası bir türlü düzeltemedim düzelmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aldığın hatayı tam olarak açıklarsan sana yardımcı olabilirim

      Sil
  6. hile algılandı modül 1.1 yazıyor seçenek 1 den seçenek 6 ya kadar hepsini yaptım olmadı hiçbiri yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
  7. Launcherden start tıkladıktan sonra oyun kapat hatası veriyor her türlü uyumluluğu da denedim olmuyor

    YanıtlaSil
  8. Hile algılandı modül [166,26]
    hiçbir yerde bulamadım 166,26 nın çözümü üsttekileride denedim ama olmadı
    benim pc ilk aldıgımda w8 yüklüydü ben laptopa w7 yüklesem performansında bi gerileme olur mu acaba ? şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. w8de sıkıntılı w7de kesinlikle performansda gerıleme olmaz

      Sil
  9. hocam ben hala giremiyorum start basınca durdurdu hatası veriyor dll dosyalarım not defteri olarak açılıyor bir alakası varmıdır ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sıkıntı büyük ihtimal serverdadır dll leri açıp degıstırmedıysen sıkıntı olmaz

      Sil
  10. hocam bende failed to login server 10061 hatası veriyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski